1393-10-10 12:05
1469
0
8171
حمیدی خبرداد:

احداث نمازخانه در مراکز تجاری گنبدکاووس اجباری می شود

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: احداث نمازخانه در مراکز تجاری گنبدکاووس اجباری می شود.

به گزارش گلستان ما ، محمد حمیدی فرماندار ویژه گنبدکاووس ، بعد از ظهر چهارشنبه، در کارگروه تخصصی اجتماعی – فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگ نماز که در محل دفتر ریاست دانشگاه گنبد برگزار شد، گفت: برآنیم فرهنگ نماز جماعت در ادارات و مساجد را ترویج دهیم و این کار را از خود دستگاه فرمانداری شروع کردیم.

وی ادامه داد: در این جلسه مصوبه خواهد شد که شهرداری در حین مجوز پروانه ساخت به خصوص برای پاساژها و مراکز تجاری بزرگ فضای نمازخانه را حتما در نظر بگیرد و قرار است در تمام جلسات کارگروه تخصصی بخشی از زمان به بحث نماز واگذار شود تا ترویج آن ماندگار شود.

وی افزود: از این جلسه به بعد دبیرخانه فرمانداری به طور نامحسوس در مورد پخش اذان از ادارات و اقامه نماز جماعت را رصد خواهد کرد و در صورت عدم اجرای چنین برنامه هایی برخود خواهد شد.

حمیدی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت گفت: با توجه به وجود اقوام و قومهای مختلف در شهرستان برنامه های مفصلی دیده شده است و خود نماز در این هفته می تواند محور وحدت باشد.

وی تصریح کرد: همایش با محور نماز در اواخر این هفته برگزار شود.

حمیدی ادامه داد: این کارگروه تجمیع شده از کارگروه ها، شوراها و ستادهای مختلف در امور فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و جایگاههای قانونی در قالب جلسه تشکیل شده است و هدف ما از تجمیع این کارگروهها اجرایی کردن کارهای فرهنگی در سطح جامعه است.

وی اظهار کرد: مشکل ما فقظ نماز نیست و ما در این کارگروه به مشکلات فرهنگی جامعه می پردازیم و جلسه بعد مختص تکریم ارباب رجوع خواهد بود که بخشی از آن امر به معروف و نهی از منکر است با توجه به فشارهای اقتصادی ار طرف دشمن باید مردم داری ما بیشتر شود ولی حریم قانون رعایت گردد./ مهر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.